سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خداوند ـ تبارک و تعالی ـ می فرماید : بنده ام با چیزی مانند آنچه بر او واجب کرده ام، محبوب من نمی شود . [امام صادق علیه السلام]

اما نه قلب تو دریاست



87/1/9 ساعت: 11:54 صبح
 

سلام گلم

دلم برات تنگ شده . نمیدونستم انقدر بهت وابسته باشم.

این 11 روز واسه من 11 سال گذشته.

دوستت دارم مهسا


نوشته شده توسط: میلاد امرایی



 RSS 
خانه
شناسنامه
پارسی بلاگ
پست الکترونیک

:: کل بازدیدها ::
4034

:: بازدید امروز ::
1

:: بازدید دیروز ::
2

:: اوقات شرعی ::

:: درباره من ::

اما نه قلب تو دریاست
میلاد امرایی
سلام: به همه ی کسانی که پاییز زندگیشون غریب و بی رحم بود به همه ی اونایی که دلشون با نفرین سوخته به همه ی اونایی که زخم زبون خوردن به همه ی اونایی که نشونی از بی نشونشون پیدا نکردن به همه ی اونایی که منتظر برگشتن اونی شدن که میدونستن بر نمیگرده به همه ی اونایی که توی تاریکی شبهاشون فقط یه ستاره دارن به همه ی اونایی که تنهاترین تنهای زندگی تنهاشون میزاره به همه ی اونایی که قلبشون مثل دریاست تا لحظه ی آخر،تا لحظه ای که نفس می کشن ،تموم حرفاشون از عشقه.

:: لینک به وبلاگ ::

اما نه قلب تو دریاست

:: اشتراک ::